torsdag 1. september 2016





Hei alle sammen.

Her kommer mitt første bidrag til vår utfordringsblogg scrapfromyourheart.blogspot.no.
Jeg er en av ti damer som gikk sammen og hvor vi bestemte oss for å starte en utfordringsblogg.
Gleder meg masse til at DU vil være kreativ å delta på våre utfordringer.
Vi er så heldige å ha fått med oss noen flotte sponsorer i tiden fremover.
Jeg håper dere vil like utfordringene vi har laget, de vil komme etterhvert.


Vår første utfordring:
#1 - La deg inspirere og bruk hjerter / Be inspired and use hearts.


Her kommer mitt bidrag som jeg håper skal kunne være til litt inspirasjon.
Sponsor: Art Stamp store.






Ha en fin dag!!

Klem Ellenor Monica.

4 kommentarer:

  1. Supert med ny utfordringsblogg og flotte prosjekter du har her. Lykke til med alt sammen Monica!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Anne Lise <3 Du er velkommen til å komme med bidrag, da ;-)

      Slett
  2. Så spennande med ny utfordringsblogg.
    Denne bretteteknikken er alltid like flott :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Guri <3 Velkommen til å delta med bidrag!! :-)

      Slett