mandag 14. desember 2015

DT CALL - Card & Scrap

Hei Alle Sammen :-)

Jeg er helt ny på det som har med blogg å gjøre, men jeg har holdt på med scrapbooking i to år. 
Har funnet ut det er på tide å skaffe meg en blogg hvis jeg skal være litt aktiv i scrappinga.
Jeg er 51 år og bor på en liten plass som heter Flisa i Åsnes Kommune, som ligger i Norge.

Jeg har ikke før nå lagt ut noe av det jeg har laget, men de siste ukene har jeg delt tre ting. Jeg har skjønt at jeg må stole mer på meg selv og min stil i forhold til det jeg lager, og at vi har forskjellig smak, vi mennesker. 
Med skrekkblandet fryd går jeg ei "dørstokkmil" til ved å søke som DT hos en Dansk Utfordrings side som heter 

Siden jeg er helt fersk på dette med Blogg, har jeg noen som kan hjelpe meg i gang med dette. Det kommer ikke til å være noen problemer med å levere DT bidrag til de ulike konkurransene som 

For å søke som DT hos Card & Scrap, måtte man følge en skisse.

 


Jeg har laget et julekort, ved å bruke skissen som du kan finne på bloggen Deres.



Dette kortet er meldt opp til DT Call hos Card & Scrap <3 


Ønsker dere en flott førjulstid 

Klem fra Ellenor Monica

3 kommentarer:

  1. Kom over bloggen din i Card&Scrap sin DT-call. Måtte sjekke kven som hadde søkt som DT to gonger :)
    Eit koseleg julekort du har laga .

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Det var meg det, veit du. Jeg er helt ny på dette med blogg, og roter og tuller mye enda...
      Koselig at du likte kortet mitt.
      Ha en fortsatt fin kveld:-)

      Slett
  2. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltok på DT call'en hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett